مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-20سياسي

شاخص دسترسی مردم ایران به آب شرب پایدار مطلوب است


شاخص دسترسی مردم ایران به آب شرب پایدار مطلوب است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های آبی شهرستان کرج در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان کرج در طول سال های گذشته با افزایش شدید جمعیت رو به رو بوده است، اما متأسفانه همگام با این افزایش جمعیت در حوزه زیرساخت ها به ویژه در حوزه زیرساخت های آبی پیشرفت نداشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمینه منابع آب سطحی و زیرزمینی در شهرستان کرج وضعیت مطلوبی وجود دارد، امیدواریم با اجرای پروژه های آبی در این استان که تخصیص های مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته است، شاهد توسعه زیرساخت های آبی در این شهرستان باشیم.

وزیر نیرو ادامه داد: از جمله زیرساخت های آبی که در شهرستان کرج باید توسعه یابد، موضوع تصفیه خانه ها است که در واقع ورودی شبکه محسوب می شود و ضرورت دارد در این حوزه فعالیت های مناسبی انجام دهیم.

وی در همین رابطه بیان کرد: در این حوزه گام اول بهره برداری و تجهیز تصفیه خانه شماره 2 بود که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران ما در حوزه منابع آب و نیز حمایت های استانداری البرز و تلاش پیمانکاران امروز به بهره برداری رسید، گشایشی در موضوع آب شهرستان است و قادر خواهد بود آب شرب مورد نیاز 200 هزار مشترک خانگی را تأمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص دسترسی مردم ایران به آب شرب پایدار مطلوب است

شاخص دسترسی مردم ایران به آب شرب پایدار مطلوب است