مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:392023-07-12سياسي

بیش از هزار نفر از مددجویان زندان زاهدان مشمول امتیازات قضایی شدند


زندان مرکزی زاهدان ازعید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم با برگزاری نشست های رسیدگی به درخواست های زندانیان به یک هزارو 67 نفر از زندانیان واجد شرایط امتیازات و ارفاقات قانونی اعطا کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان زندان مرکزی زاهدان ازعید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم با برگزاری نشست های رسیدگی به درخواست های زندانیان به یک هزارو 67 نفر از زندانیان واجد شرایط امتیازات و ارفاقات قانونی اعطا کرد.

مرتضی پیری مدیر زندان زاهدان در گفت وگو با ایسنا- در تشریح این خبر گفت: با تشکیل کمیته مددکاری و اجرای احکام در ذیل ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت در زندان زاهدان تلاش شد تا حلاوت دهه امامت و ولایت به زندانیان و خانواده های آنان برسد که در این راستا به 776 نفر از زندانیان مرخصی، 11 مورد پایان حبس،14 نفر اشتغال، 15 نفر انتقال، 5 نفر نیمه باز اعطا و 172 مورد پابند الکترونیکی، 45 مورد آزادی مشروط، 30 پرونده عفو موردی، 15 مورد انتقال به مراجع قضایی مرتبط پیشنهاد یا ارجاع شد تا مراحل قانونی آن ها انجام شود.

مدیر زندان زاهدان افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با اجرای زندانبانی اسلامی نه تنها برای اصلاح و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به چرخه ی زندگی، جامعه و کانون خانواده برنامه ریزی می شود بلکه تلاش شده است از خانواده های آنان نیز غفلت نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار نفر از مددجویان زندان زاهدان مشمول امتیازات قضایی شدند

بیش از هزار نفر از مددجویان زندان زاهدان مشمول امتیازات قضایی شدند