مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:112023-07-15پزشكي

بیمارستان اکباتان همدان پس از 14 سال در هفته دولت افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنوع فعالیت دانشگاه علوم پزشکی قابل مقایسه با هیچ دانشگاه و سازمانی نیست چراکه از طرفی اقدامات آموزشی و تحقیقاتی را مدیریت می کند و از طرفی در حوزه بهداشت و درمان خدماتی به مردم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی 14 هزار نفر پرسنل و 509 نفر عضو هیات علمی دارد و با 11 دانشکده و 20 مرکز تحقیقاتی خدماتی را به مردم ارائه می دهد گفت: در این دانشگاه بیش از 7 هزار دانشجو و بیش از 500 دانشجوی خارجی تحصیل می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دانشگاه در حوزه تحقیقات و فناوری ورودی جدی داشته و صعود هفت پله ای را در مدت کوتاه رقم زده و در این زمینه رتبه دوم را در کشور به دست آورده است افزود:  بعد از ماه ها پیگیری پارک علم و فناوری علوم پزشکی استان مصوب شد که می تواند زمینه فعالیت اساتید و محققان داخل و خارج دانشگاه برای تبدیل علم و دانش به محصول و فناوری های نوین را فراهم کند.

تولید 69 محصول دانش بنیان وی با تاکید به اینکه یک سال گذشته هفت طرح ملی با 3 میلیارد تومان با وزارت بهداشت تفاهم نامه منعقد شد که شامل چهار طرح مساله محور و سه طرح محصول محور است عنوان کرد: در این راستا 69 محصول طی چند سال گذشته تولید شده که 19 محصول مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اکباتان همدان پس از 14 سال در هفته دولت افتتاح می شود

بیمارستان اکباتان همدان پس از 14 سال در هفته دولت افتتاح می شود