مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-10سياسي

اقتضائات فعالیت های فرهنگی برای جوانان


حجت الاسلام والمسلمین عباسی ولدی در نشست های روایان مکتب حسینی گفت: در دوره کنونی، متاسفانه محتوا و منابر تبلیغی از گنجینه ارزشمند قرآن و احادیث ائمه معصومین علیهم السلام بی بهره شده و لازم است توجه ویژه ویژه نسبت به استفاده از معارف ناب اسلامی در سخنرانی های تبلیغی شود.

- حجت الاسلام والمسلمین عباسی ولدی در نشست های روایان مکتب حسینی گفت: در دوره کنونی، متاسفانه محتوا و منابر تبلیغی از گنجینه ارزشمند قرآن و احادیث ائمه معصومین علیهم السلام بی بهره شده و لازم است توجه ویژه ویژه نسبت به استفاده از معارف ناب اسلامی در سخنرانی های تبلیغی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی- کارشناس امور خانواده- در اولین روز از سلسله نشست های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های غدیر برگزار شد، درباره لزوم ارتباط هرچه بیشتر مبلغان با قرآن کریم و احادیث معصومین (ع) و استفاده از معارف ناب اسلامی در متون سخنرانی ها، مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام عباسی ولدی اظهار کرد: در امر تبلیغ رجوع به کلام خدا و اهل بیت(ع) یک امر ضروری و غیر قابل انکار می باشد البته رجوع به مباحث جامعه شناسی، روانشناسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتضائات فعالیت های فرهنگی برای جوانان

اقتضائات فعالیت های فرهنگی برای جوانان