مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-28پزشكي

مرگ ومیر سالانه 17 هزار نفر در کشور بر اثر ترومای جاده ای


رییس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به آماری پیرامون تروما در کشور، گفت: سالانه 17 هزار مرگ و میر جاده ای، 13 هزار معلول و 7000 میلیارد تومان هزینه ناشی از تروما به کشور تحمیل می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به آماری پیرامون تروما در کشور، گفت: سالانه 17 هزار مرگ و میر جاده ای، 13 هزار معلول و 7000 میلیارد تومان هزینه ناشی از تروما به کشور تحمیل می شود.

دکتر محمد رییس زاده امروز در آیین افتتاح همایش اورژانس های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک در سالن همایش های دانشکده داروسازی با اشاره به پیشینه تاریخی گیلان، اظهار کرد: این استان نه تنها در گردشگری و موضوعات فرهنگی بلکه در علم پزشکی و سلامت نیز حرف برای گفتن دارد.

وی با تبریک روز عرفه و ارتباط دعای این روز با سلامت و موضوعات پزشکی، افزود: امام حسین(ع) در فرازهایی از دعای عرفه با معرفت و شناخت دقیق از بدن و جسم خود در ارتباط با خدا می فرماید که با پرده های اطراف قلب و ریه خود، وجود خدا را درک می کنم.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به فضایل علمی و توسعه آن در دنیا، گفت: راه اندازی سیمنارها و همایش های تخصصی، کار بسیار دشوار بوده و در کاهش آسیب به بیماران بسیار موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ ومیر سالانه 17 هزار نفر در کشور بر اثر ترومای جاده ای

مرگ ومیر سالانه 17 هزار نفر در کشور بر اثر ترومای جاده ای