مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13سياسي

هیچ سرمایه ای به سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی رسد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید در مقابل فساد، بی عفتی و بی بند و باری بایستیم گفت: هیچ سرمایه ای به اندازه سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی رسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امروز در درس تفسیر قرآن کریم با بیان اینکه اهل بیت(ع) کلید رمز عالم و پیامبر اسلام(ص) چشم و چراغ عالم هستند، اظهار کرد: هیچ آیه ای در دنیا به عظمت آیه رسول اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع) امام زمان(عج) و دیگر معصومین (ع)نمی رسد؛ امامت، اعظم آیه از آیه های خداوند است.

وی با اشاره به دیدار دیروز مقام معظم رهبری با طلاب و اشاره ایشان به نقشه های دشمن افزود: وظیفه همگان در میدان تبلیغ گفتار و اجرا، بسیار سنگین است، باید در این میادین حضور فعال و قوی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید در مقابل فساد، بی عفتی و بی بند و باری بایستیم تأکید کرد: هیچ سرمایه ای به اندازه سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی رسد، اگر کوتاه بیاییم ضربه خواهیم خورد.

دری نجف آبادی با اشاره به آغاز ماه محرم بیان کرد: متن عاشورا، متن قیام کربلا و هدف شهدای کربلا باید در مراسمات اهمیت ویژه داشته باشد، از خواندن روضه های بدون سند و سبک خودداری گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ سرمایه ای به سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی رسد

هیچ سرمایه ای به سرمایه عفاف و حجاب و عظمت خانواده نمی رسد