مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-15حوادث

استرداد 25 میلیارد ریال مبالغ کلاهبرداری اینترنتی در بوشهر


رییس پلیس فتای بوشهر از برگشت 25 میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری شده از شهروندان بوشهری به حساب آنان با پیگیری پلیس و همکاری مراجع قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی قاسمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افسران سایبری پلیس فتای استان بوشهر با هماهنگی قضایی با اقدامات شبانه روزی در راستای مقابله با جرایم سایبری در حال تلاش هستند.

وی اضافه کرد: 15 میلیارد ریال سرمایه مالباختگان در حین انتقال توسط کلاهبرداران، در حساب های آنان مسدود و از سرقت وجوه جلوگیری شده و در حدود 25 میلیارد ریال نیز با ردگیری سرنخ های دیجیتال مجرمانه، به حساب مالباختگان بازگردانده شد.

رییس پلیس فتای بوشهر اضافه کرد: متأسفانه علیرغم آموزش ها، هشدارها و توصیه های پلیس فتا که با همکاری رسانه ها به صورت مستمر و به اشکال مختلف اطلاع رسانی می شود، باز هم شاهد هستیم که تعدادی از شهروندان همچنان با سهل انگاری و کم دقتی، فریب کلاهبرداران سایبری را خورده و بر روی لینک های با منابع ناشناس، کلیک نموده یا وارد درگاه های بانکی جعلی شده و همه یا بخشی از سرمایه خود را از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری کلاهبرداران اینترنتی و از بین بردن بسترهای آسیب پذیری در اولویت همیشگی مأموریتی همکاران ما در پلیس فتا در سراسر کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 25 میلیارد ریال مبالغ کلاهبرداری اینترنتی در بوشهر

استرداد 25 میلیارد ریال مبالغ کلاهبرداری اینترنتی در بوشهر