مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-28اقتصادي

شهرهای کرمان بعد از یک دهه سیراب می شوند


همزمان با سفر رییس جمهور به همراه وزیر نیرو و هیات دولت به استان کرمان، 12 پروژه صنعت آب و برق این استان با اعتباری افزون بر 15 هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- جزییات افتتاح پروژه های آب و برق همزمان با سفر رییس جمهور شهرهای "کرمان" بعد از یک دهه سیراب می شوند همزمان با سفر رییس جمهور به همراه وزیر نیرو و هیات دولت به استان کرمان، 12 پروژه صنعت آب و برق این استان با اعتباری افزون بر 15 هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سیزدهم از زمان شروع به کار خود افتتاح طرح های مهم استانی را در دستور کار خود قرار داده است، این بار نوبت به استان کرمان رسیده، آبرسانی به شهرهای بم و بروات از جمله طرح های قابل افتتاح است؛ این پروژه شامل خط انتقال آب شرب به طول 57 کیلومتر، ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 970 لیتر در ثانیه، دو مخزن 10هزار و 5000 مترمکعبی و 40 کیلومتر خط برق است؛ فاز اول تصفیه خانه به ظرفیت 250 لیتر در ثانیه از مجموع 1500 لیتر بر ثانیه آماده افتتاح است.

پروژه آبرسانی بم و بروات از سد نسا بیش از 10 سال نیمه کاره بوده و در حالی که سد نسا یکی از بهترین آب های استان را از منشا کوه های جبال بارز دارد، مردم شهرهای شرقی استان به ویژه بم دسترسی به این آب باکیفیت نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای کرمان بعد از یک دهه سیراب می شوند

شهرهای کرمان بعد از یک دهه سیراب می شوند