مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:002023-07-08حوادث

استقرار اکیپ های آتش نشانی در پارک های جنگلی سنندج


معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استقرار اکیپ های اطفای حریق در پارک های جنگلی سطح شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، مرتضی کرمی از استقرار 3 اکیپ برای اطفای حریق در پارک های جنگلی سطح شهر خبر داد و گفت: این اکیپ های خودرویی و موتورسوار در راستای تسریع در اطفای حریق هر روز از ساعت 14 الی 21 شب در 3 نقطه شامل پارک جنگلی آبیدر ، ورودی پارک کودک و پارک جنگلی توس نوذر مستقر می شوند.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به در پیش بودن گرما و خشکی هوا و وجود پوشش علفی و خشک در عرصه های منابع طبیعی و به منظور پیشگیری از هرگونه حریق احتمالی، مردم از روشن کردن آتش در طبیعت بخصوص در کوه آبیدر و سایر پارک های جنگلی خودداری کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج توصیه هایی هم برای جلوگیری از حریق مراتع، باغات، زمین های کشاورزی و پارک های جنگلی ارائه کرد و افزود: شهروندان مدنظر داشته باشند که نباید هرگز مواد شیشه ای (نظیر انواع بطری شیشه ای و پلاستیکی)، خرده شیشه و اشیای مشابه را در داخل جنگل ها و مراتع رها کنند.

کرمی افزود: این ‏اشیا همانند عدسی ذره بین عمل کرده و موجب اشتعال علوفه خشک و مواد قابل اشتعال کف جنگل ها و مراتع شده و باعث ‏ایجاد آتش سوزی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اکیپ های آتش نشانی در پارک های جنگلی سنندج

استقرار اکیپ های آتش نشانی در پارک های جنگلی سنندج