مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-26سياسي

دلارهای قاچاق حاصل از پولشویی در کدام بانک ها و کشورها رد و بدل می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در همایش سالروز گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر پدیده ای است اجتماعی است، - وزیر کشور گفت: از کمترین کمک بین المللی در امر مبارزه با موادمخدر برخورداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در همایش سالروز گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر پدیده ای است اجتماعی است، اما به نظر به عنوان پدیده سیاسی و حتی پدیده اقتصادی هم مورد سو استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: این قابل قبول نیست که دنیا می گوید که مبارزه با پولشویی را در قالب معاهده ها و کنوانسیون ها و اف ای تی اف راه می اندازند، اما در عمل می بینیم که برخوردی با مافیا و باند های قاچاق صورت نمی گیرد و معلوم نیست که این دلار های قاچاق در کدام بانک ها و کدام کشور ها رد و بدل و ذخیره می شود این را باید مراجع جهانی رسیدگی کنند.

وی افزود: باید سوال پرسید که آیا آمار مصرف مواد مخدر جهان و شهدا و.

نشان از افزایش برخورد با باند های مافیایی می دهد؟وزیر کشور ادامه داد: چرا با کشت خشخاش مقابله نمی شود اینجاست که ما می بینیم چه کسانی قربانی اصلی هستند و پاسخ این 4هزار شهید و 12هزار جانباز و هزینه های بالای کنترل مرز ها بر عهده چه کسانی است؟وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلارهای قاچاق حاصل از پولشویی در کدام بانک ها و کشورها رد و بدل می شوند؟

دلارهای قاچاق حاصل از پولشویی در کدام بانک ها و کشورها رد و بدل می شوند؟