مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-14سياسي

توانستیم فضای نشاط و امیدواری را در جامعه احیا کنیم


توانستیم فضای نشاط و امیدواری را در جامعه احیا کنیم و در کنارش برنامه ها را به سمت ترویج ارزش های انقلابی و دینی سوق دهیم.

- ایسنا/گیلان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توانستیم فضای نشاط و امیدواری را در جامعه احیا کنیم و در کنارش برنامه ها را به سمت ترویج ارزش های انقلابی و دینی سوق دهیم.

محمدمهدی اسماعیلی امروز در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش های دشمن برای هدف گرفتن فرهنگ و هنر ایران اسلامی، اظهار کرد: سال گذشته در فتنه، تمام تلاش دشمن این بود که فعالیت های فرهنگی و هنری کشور تحت الشعاع اعتراض قرار بگیرد، تحریم نبود؛ بلکه پا را فراتر گذاشته بودند و به دنبال تضعیف بودند و برخی از هنرمندان که در جهت آگاه سازی اقدامی می کردند، خودشان و خانواده هایشان مورد هجوم قرار می دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: خوشبختانه بهترین بهار فرهنگی و هنری را در سه ماه گذشته داشتیم؛ نمایشگاه کتاب امسال بیش از هفت میلیون بازدید کننده داشت، مقام معظم رهبری برای بازدید از نمایشگاه بیش از سه ساعت زمان گذاشتند، مباحث مختلف هنری و نمایشی و فرهنگی استقبال خوبی داشته و دشمن از اینها عصبانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانستیم فضای نشاط و امیدواری را در جامعه احیا کنیم

توانستیم فضای نشاط و امیدواری را در جامعه احیا کنیم