مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-01سياسي

هشدار دادستان در خصوص انبارهای بلا استفاده گمرک خراسان جنوبی


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: مسئولان گمرک خراسان جنوبی ظرف 50 روز فرصت دارند سوله های بلا استفاده را تعیین تکلیف کنند وگرنه طبق یک روال قانونی به جهادکشاورزی واگذار می شود.

- حجت الاسلام علی نسایی زهان صبح شنبه در حاشیه بازدید از سوله های گمرک خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دیداری که طی هفته قوه قضاییه با رهبر معظم انقلاب داشتیم ایشان بر احیای حقوق عامه تأکید داشتند که ما نیز در خراسان جنوبی آن را پیگیری می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه خراسان جنوبی برای تأمین نهاده های دامی مشکلات زیادی دارد، بیان کرد: این موضوع موجب شده که تولیدکنندگان ما ضرر کرده و نیاز مجموعه خود به نهاده را از مشهد برآورده کنند و هزینه ای نیز برای کرایه حمل و نقل متحمل شوند.

نسایی زهان ادامه داد: در بسیاری از مواقع نیز این نهاده به موقع به دست تولید کننده ما نمی رسد و او را با سختی های فراوانی رو به رو می کند.

طرح یک سوال از مسئولان گمرک وی با بیان اینکه تولید کنندگان دام و طیور در خراسان جنوبی برای تأمین و نگهداری نهاده ها، نیاز به انبار دارند، گفت: در کنار این موضوع برخی از سوله های گمرک در سال های قبل (سال 97) ساخته شده ولی بلااستفاده مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان در خصوص انبارهای بلا استفاده گمرک خراسان جنوبی

هشدار دادستان در خصوص انبارهای بلا استفاده گمرک خراسان جنوبی