مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-04سياسي

لزوم حذف اقتصاد دستوری از برنامه هفتم


رییس جهاددانشگاهی استان گلستان با بیان اینکه داده های پژوهشی در دسترس دانشجویان و محققان قرار نمی گیرد، گفت: باید در چارچوب برنامه ای مدون، - ایسنا/گلستان رییس جهاددانشگاهی استان گلستان با بیان اینکه داده های پژوهشی در دسترس دانشجویان و محققان قرار نمی گیرد، گفت: باید در چارچوب برنامه ای مدون، پژوهش های 10 سال اخیر را برای کاربردی شدن مطالعه کرد.

ابراهیم شهبازی امروز در گفت وگو با ایسنا پیرامون برنامه هفتم توسعه و نقش علم و فناوری در آن، اظهار کرد: امروز برای بررسی این موضوع نیازمند نشست های تخصصی و علمی توسط خبرگزاری ها هستیم که در ابعاد ملی و بین المللی منعکس شده و نقش مهمی را در حوزه های مختلف کشور ایفا کند.

وی با بیان اینکه این جهاددانشگاهی نخستین نشست را تحت عنوان جایگاه علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در لایحه برنامه هفتم توسعه که فعلاً قانون نشده برگزار کرده است، ادامه داد: در حال حاضر نقدهای بسیاری از قبیل مغایرت با برنامه های اسناد بالادستی، قابلیت اجرا نداشتن، اقتصاد دستوری، عدم توجه کافی به معیشت، آرزو نویسی، علت انگاری معلول ها و دیگر موارد به کلیات این لایحه وارد شده است.

رییس جهاددانشگاهی گلستان بر لزوم بررسی نقش پژوهشکده ها، نخبگان، دانشگاهیان، وزارتین و ارگان هایی که با پژوهش و نوآوری سروکار دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حذف اقتصاد دستوری از برنامه هفتم

لزوم حذف اقتصاد دستوری از برنامه هفتم