مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-23فرهنگي

فرزند حمید نوری خواست مستند پدرش را بسازیم/ شعارهای منافقین


جلسه نمایش و نقد و بررسی مستند «بی وتن ها» به کارگردانی حسین شمقدری به عنوان اولین برنامه از فصل جدید برنامه «پاتوق مستند» روز گذشته 1 تیرماه در سینما سپیده برگزار شد.

- جلسه نمایش و نقد و بررسی مستند بی وتن ها به کارگردانی حسین شمقدری به عنوان اولین برنامه از فصل جدید برنامه پاتوق مستند روز گذشته 1 تیرماه در سینما سپیده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، اولین برنامه از فصل جدید برنامه پاتوق مستند که از سال 1401 توسط سازمان سینمایی سوره و در راستای هم اندیشی و هم افزایی میان مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند، راه اندازی شده بود، روز پنجشنبه اول تیر با نمایش و نقد و بررسی مستند بی وتن ها به کارگردانی حسین شمقدری و تهیه کنندگی محمدحسن مددی در سینما سپیده برگزار شد.

حامد شکیبانیا که اجرای این برنامه را برعهده داشت، بیان کرد: بیشتر مستندهایی که حسین شمقدری می سازد، غیرقابل پخش است اگرچه خود این اتفاق را مثبت ارزیابی می کند.

امیدواریم بی وتن ها به کمک شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی امروز به دست مخاطبان برسد چراکه این مستند تلاش یک فرزند برای رساندن فریاد مظلومیت پدرش از طریق مستند و رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند حمید نوری خواست مستند پدرش را بسازیم/ شعارهای منافقین

فرزند حمید نوری خواست مستند پدرش را بسازیم/ شعارهای منافقین