مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-28سياسي

برگزاری گرامیداشت سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت


مراسم گرامیداشت سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت، با حضور معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، تعدادی از جانبازان شیمیایی و نمایندگان سازمان های غیردولتی در این حوزه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم گرامیداشت سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت، امروز (چهارشنبه) با حضور رضا نجفی، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، تعدادی از جانبازان معزز شیمیایی، نمایندگان سازمان های غیردولتی فعال در حوزه شیمیایی، مسئولان نهادهای داخلی و سفرای نمایندگی های خارجی و دفاتر سازمان های بین المللی مقیم در تهران در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا پیام حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان توسط اسدالله اشراق جهرمی، مدیرکل صلح و امنیت بین المللی قرائت شد.

در پیام وزیر امور خارجه بر اراده جدی وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق جانبازان شیمیایی کشورمان در مجامع بین المللی تاکید و اقدام دولت های غربی در تحریم داروهای مورد نیاز جانبازان شیمیایی محکوم گردید.

همچنین در این پیام، حمایت و همدستی شرکت های غربی و دول متبوع آنها در تجهیز رژیم بعثی عراق به سلاح های شیمیایی برای حمله شیمیایی و ارتکاب این جنایت علیه شهروندان بی گناه کشورمان از جمله کودکان و زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گرامیداشت سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت

برگزاری گرامیداشت سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت