مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-16اقتصادي

توسعه صادرات به افغانستان و کشورهای اوراسیا؛ اولویت خراسان جنوبی


در مبادلات تجاری اولویت اول ما با افغانستان است اما نباید به این کشور محدود شویم و در کنار آن تعاملات مؤثر با سایر کشورهای اوراسیا هم دنبال شود.

- توسعه صادرات به افغانستان و کشورهای اوراسیا؛ اولویت خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: در مبادلات تجاری اولویت اول ما با افغانستان است اما نباید به این کشور محدود شویم و در کنار آن تعاملات مؤثر با سایر کشورهای اوراسیا هم دنبال شود.

جواد قناعت، شنبه شب 24 تیر در دیدار اعضای جدید هیئت رییسه اتاق بازرگانی بیرجند ضمن تأکید بر ضرورت فعال تر شدن بخش های اتاق بازرگانی و توسعه صادرات در این استان اظهار کرد: موضوعات کلان استان به صورت تخصصی و موردی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: بحث های تخصصی و کارشناسی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان دنبال شود.

به گفته قناعت؛ در این جلسات پیگیری های بخش دولتی و خصوصی بر حل موضوعات به صورت کارشناسی متمرکز شود تا نتیجه بخش باشد.

استاندار با بیان اینکه مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان پای سفرای خارجی را به خراسان جنوبی باز کند، اظهار کرد: در این خصوص حداقل ماهانه یک یا دو بار سفرای کشورهای خارجی در تهران و بیرجند دعوت شوند تا با حضور استاندار و بخش خصوصی، زمینه ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات به افغانستان و کشورهای اوراسیا؛ اولویت خراسان جنوبی

توسعه صادرات به افغانستان و کشورهای اوراسیا؛ اولویت خراسان جنوبی