مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 21:352023-06-25سياسي

دیپلماسی قوی ایران در جهان از برکت خون سپهبدشهید سلیمانی است


اینکه ایران اقتدار بسیار بالایی دارد و دیپلماسی قوی در منطقه و دنیا داریم، ناشی از مجاهدت ها، همدلی ها و حاصل خون شهدای عزیز به ویژه شهید قاسم سلیمانی است.

- کرمان-فرمانده سپاه ثارالله گفت:اینکه ایران اقتدار بسیار بالایی دارد و دیپلماسی قوی در منطقه و دنیا داریم، ناشی از مجاهدت ها، همدلی ها و حاصل خون شهدای عزیز به ویژه شهید قاسم سلیمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه یکشنبه در نشست هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان کرمان با رییس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه، با اشاره به مکتب حاج قاسم، گفت: پس از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قرارگاه هایی برای محرومیت زدایی ایجاد شده و یکی از این قرارگاه ها برای آزادی زندانیان بوده است که به منظور جلب رضایت شکات، تخفیف بدهی مددجویان، کمک به آزادی مددجویان جرایم غیرعمد تشکیل شده است.

اهمیت طرح هر مسجد یک حقوقدان سردار محمدعلی نظری با اشاره به ایده ابتکاری استان کرمان به منظور توسعه آگاهی های حقوقی و قضایی مردم نیز اشاره و بیان کرد: در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان، مشاوره های رایگان به مردم ارائه می شود که تأثیر به سزایی در پیشگیری از جرم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی قوی ایران در جهان از برکت خون سپهبدشهید سلیمانی است

دیپلماسی قوی ایران در جهان از برکت خون سپهبدشهید سلیمانی است