مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-10ورزشي

شبی که ساحل یزد کامل شد؛ قهرمانی زودهنگام گلسا در نیم فصل


هشتمین هفته از لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شامگاه روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.

- ایسنا/یزد هشتمین هفته از لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شامگاه روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.

هشتمین هفته از سیزدهمین مرحله لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شامگاه روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید تا تنها دو هفته مانده به پایان نیم فصل دور رفت لیگ 1403-1402 ساحلی ایران مقاومت گلساپوش یزد قهرمانی زود هنگام نیم فصل را همچون سال قبل به نام خود ثبت کند.

بزرگان ساحلی ایران در ترکیب گلساپوش که تا اینجای لیگ با ثبت میانگین شش گل زده و پذیرش تقریبا دو گل در هر مسابقه و ثبت بهترین خطوط حمله و دفاع به نام خود نشان دادند که در هر دو جبهه حمله و دفاع از توانمندی فوق العاده ای برخوردار هستند و پیروزی در مقابلی چنین تیمی قطعا برای هر تیمی شدنی نیست.

شاگردان مهدی میرشمسی در گلساپوش که هفته گذشته در شهرآورد ساحلی یزد به همتای همشهری خود یعنی صدرشیمی رحم نکردند و با قربانی کردن آنان صدرنشینی خود در جدول را ثبیت کردند، در اوج آمادگی روحی و جسمی از ساعت 19:45 و زیر بار جو سنگین ایجاد شده توسط هواداران در ورزشگاه سلمان محمودآباد (مردآباد) از شاهین خزر رودسر میزبانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبی که ساحل یزد کامل شد؛ قهرمانی زودهنگام گلسا در نیم فصل

شبی که ساحل یزد کامل شد؛ قهرمانی زودهنگام گلسا در نیم فصل