موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-11سياسي

پرداخت مالیات باید مبتنی بر عدالت باشد


امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در اخذ مالیات گفت: گاهی با وجود آنکه افرادی بهره مندی هایی بیشتری از خدمات و امکانات دارند، اما پرداخت مالیات آنها کمتر است و شاهد فرار مالیاتی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل مالیاتی استان همدان، با بیان اینکه مالیات از بحث هایی است که پیچیدگی های فراوانی دارد، اظهار داشت: باید برآوردی از مالیات واقعی و نه وصول شده وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در اخذ مالیات ها، یادآور شد: گاهی از موارد با وجود آنکه افرادی بهره مندی هایی بیشتری از خدمات و امکانات دارند، اما پرداخت مالیات آنها کمتر است و برخی اوقات شاهد فرارهای مالیاتی هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اقدامات جدید در دریافت مالیات می تواند ما را به عدالت در این حوزه نزدیک کند، گفت: این که مطرح شده در دریافت مالیات از کاسب های خُرد سخت گیری آنچنانی صورت نمی گیرد، خوشحال کننده است.

وی افزود: کارگر و یا کارمند با دریافتی ناچیز، قبل از دریافت حقوق، مالیات آن کم می شود اما برخی با درآمدهای فراوانی که دارند، مالیات پرداخت نمی کنند، بنابراین لازم است بر این مسائل تمرکز داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مالیات باید مبتنی بر عدالت باشد

پرداخت مالیات باید مبتنی بر عدالت باشد