مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-10اجتماعي

آغاز برداشت میگو از سطح 871 هکتار در گواتر دشتیاری


مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: برداشت میگو از سطح 871 هکتار در مجتمع شهید صنعتی گواتر شهرستان دشتیاری واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: برداشت میگو از سطح 871 هکتار در مجتمع شهید صنعتی گواتر شهرستان دشتیاری واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان آغاز شد.

عطا الله رییسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هم اینک یک هزار و 800 هکتار اراضی با زیرساخت های لازم در گواتر وجود دارد و با توجه به شرایط آب و هوای سواحل شهرستان دشتیاری بهترین مکان برای پرورش میگو از نوع وانامی است که می تواند ظرفیت مناسبی برای صادرات این آبزی به کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشیم.

وی افزود: با پایش و نظارت مستمر بهداشتی در مراحل کاشت، داشت و برداشت، فرآوری و بسته بندی در محل پرورش میگو تلاش شده تا با کیفیت ترین محصول به بازار مصرف عرضه شود.

مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: موانعی برای سرمایه گذاری در این بخش نداریم و سرمایه گذاران می توانند با اطمینان خاطر در حوزه آبزی پروری به خصوص میگو سرمایه گذاری کنند تا زمینه اشتغال و بالفعل رساندن ظرفیت های بالقوه شیلاتی در حوزه سواحل مکران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت میگو از سطح 871 هکتار در گواتر دشتیاری

آغاز برداشت میگو از سطح 871 هکتار در گواتر دشتیاری