مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-07سياسي

اگر قرار است طبری آزاد باشد همه ما را زندانی کنید


از قوه قضاییه می خواهیم که به طبری های ریز و درشت اجازه ندهد که به بیت المال آسیب بزنند و برای رشد امید بین مردم باید چنین اتفاقاتی جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، آیت الله عبدالکریم عابدینی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی اقامه شد، با اشاره به اعتراضات و حوادث روزهای اخیر در کشور فرانسه اظهار داشت: این حوادث نتیجه حمایت فرانسوی ها از منافقان و دشمنان اسلام است و فرانسوی ها سال ها این کشور را به پایگاه جنایت آفرینی منافقان و دشمنان اسلام تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه حوادث خونین و شعله های آتش برخاسته در کشور فرانسه به خاطر تکیه آنها به ستمگران و ظالمان است، اضافه کرد: اینها درسی برای همه کشورها و ملت هاست که با ستمگران همراهی نکرده و اجازه ندهند که ظالمان از آنها سوء استفاده کنند، چرا که اگر چنین کنیم، آبرو و حیثیت ما می رود و به تعبیر قرآنی آتش می گیریم.

عابدینی به سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت: این روزها شاهد مقاومت جانانه مردم جنین در برابر هجوم وحشیانه اشغالگران صهیونیست هستیم و خوشبختانه مقاومت قهرمانانه و مردانه اهالی جنین تلخی شکست را به کام اسراییلی ها چشاند و موجب عقب نشینی صهیونیست ها شد که از این بابت خدا را شاکریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر قرار است طبری آزاد باشد همه ما را زندانی کنید

اگر قرار است طبری آزاد باشد همه ما را زندانی کنید