مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-12سياسي

تراکتورسازی آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را دارد


همزمان با سفر رییس جمهور به قاره آفریقا، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از آمادگی این گروه برای ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سفر رییس جمهور به قاره آفریقا، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از آمادگی این گروه برای ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه خبرداد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در این خصوص گفت: هیاتی متشکل از مدیران حوزه صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران برای آماده سازی و تهیه متن مشترک به عنوان تفاهمنامه که توسط روسای جمهور امضاء خواهد شد به زیمباوه اعزام شده اند.

مصطفی وحیدزاده ادامه داد: خوشبختانه گفت وگوها با جدیت و حمیت دو طرف و به صورت مثبت و با نمایندگان وزارت امور خارجه، وزارت صنایع کشورهای انجام شده و ادامه دارد.

وی افزود: طرف زیمباوه ای بیشتر تاکید بر انتقال تکنولوژی و راه اندازی خط تولید دارد که گروه صنعتی تراکتورسازی ایران آمادگی کامل برای تحقق این امر را اعلام می دارد منتها محقق شدن این اصل به همراهی طرف آفریقایی و انجام سرمایه گذاری های لازم منوط می باشد.

وی یادآور شد: در مذاکرات صورت گرفته بین طرف های ایرانی و آفریقایی حداقل تامین 200 دستگاه انواع تراکتور از سوی تراکتورسازی ایران طی سال اول مشخصاً مورد تاکید است، سپس راه اندازی خط تولید و ایجاد هاب منطقه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتورسازی آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را دارد

تراکتورسازی آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را دارد