مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-22سياسي

قربان زاده مشاور وزیر اقتصاد/ مالک رحمتی رییس سازمان خصوصی سازی شد


وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی سازی منصوب کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی مالک رحمتی را به عنوان رییس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

ماموریت های زیر برای ریاست سازمان خصوصی سازی محول شده است: انجام امور دبیرخانه هیات مولدسازی و تحقق اهداف بودجه ای با شفافیت کامل فرآیندها، تلاش و پیگیری به جهت دستیابی به اهداف کلی اصل 44 قانون اساسی، استفاده از شیوه های نوین و روش های متنوع در قیمت گذاری و واگذاری، آسیب شناسی و اصلاح روش های واگذاری سهام شرکت ها و تصدی های قابل واگذاری دولتی، تدوین و اجرای راهکارهای تسهیل دستیابی به توسعه مشارکتهای عمومی و تقویت نظام کنترل اهداف پس از واگذاری در ترتیبات حقوقی و قرارداد واگذاری ها از این جمله است.

  بر اساس این گزارش مالک رحمتی فارغ التحصیل مقطع دکتری و دارای سوابق اقتصادی و اجرایی در آستان قدس رضوی، وزارت کشور و بنیاد شهید است که پیش از این قائم مقام آستان قدس، مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی، عضو هیات امنا و ریاست بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس و عضویت هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربان زاده مشاور وزیر اقتصاد/ مالک رحمتی رییس سازمان خصوصی سازی شد

قربان زاده مشاور وزیر اقتصاد/ مالک رحمتی رییس سازمان خصوصی سازی شد