مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-15ورزشي

واگذاری زمین به بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی در شهرستان ها


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: آمادگی داریم زمین به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی واگذاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان عصر امروز در گردهمایی رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان شهرضا اظهار داشت: این شهرستان در حوزه ورزش از پتانسیل مطلوبی برخوردار است و ورزشکاران آن در عرصه های ملی و بین المللی افتخارات خوبی نصیب استان اصفهان کرده اند این نشان می دهد شهرضا از شهرستان های مهم و اثرگذار در ورزش استان است.

وی با تأکید بر تشکیل مجمع خیران ورزشیار در شهرستان شهرضا گفت: با تشکیل این مجمع و جلسات مستمر می توان به افزایش سرانه فضای ورزشی کمک کرد و برای تکمیل اماکن ورزشی نیمه تمام در شهرستان گام برداریم.

محمدی با اشاره به افزایش کمک ها به هیأت های ورزشی در سراسر استان بیان کرد: در سال 1401 مبلغ 190 میلیون تومان و از ابتدای سال جاری تاکنون 110 میلیون تومان به هیأت های ورزشی شهرستان که دارای شناسه رسمی بوده اند، کمک مالی شده این در حالی است که پیش از این کمک قابل توجهی صورت نمی گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: از سرمایه گذاران حوزه ورزش حمایت خواهیم کرد در صورت معرفی سرمایه گذار، آمادگی در اختیار گذاشتن زمین برای توسعه زیرساخت های ورزشی در شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی در شهرستان ها

واگذاری زمین به بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی در شهرستان ها