مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-18حوادث

اطفای 2 حریق در فردیس/فرد سقوط کرده در گودبرداری نجات یافت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از اطفای دو حریق و نجات فردی که درون گودال سقوط کرده بود خبر داد.

- حسین عاشوری در گفت وگو با خبرنگار مهر از اطفای حریق اتاقک نگهبانی در فردیس خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر حریق اتاقک نگهبانی در شهرک ناز سریعاً دو دستگاه خودروی عملیاتی به همراه پنج آتش نشان از ایستگاه های 101 و 105 به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: جنب اتاقک نگهبانی یک مجتمع مسکونی وسایل و اسباب اثاثیه منزل دپو شده بود تقریباً به متراژ ده متر مربع دچار حریق شده بود که توسط نیروها مهار و اطفا شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در بخش دیگری از اطفای حریق یک انبار زغال در این شهر خبر داد و گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس مبنی بر رؤیت دود در خیابان سعدی فلکه چهارم فردیس، سریعاً از ایستگاه های عملیاتی 109 و 106، 3 دستگاه خودروی عملیاتی به همراه 8 نفر پرسنل به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد در یک سوله به مساحت 200 متر مربع با کاربری انبار ذغال حریقی رخ داده که حریق سریعاً توسط نیروها مهار و اطفا شد.

نجات فردی که درون گودال گودبرداری سقوط کرده بود وی همچنین از نجات فردی که به درون گودال گود برداری سقوط کرده بود خبر داد و خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای 2 حریق در فردیس/فرد سقوط کرده در گودبرداری نجات یافت

اطفای 2 حریق در فردیس/فرد سقوط کرده در گودبرداری نجات یافت