مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 01:502023-07-05اجتماعي

کاشت درختان سازگار با اقلیم بوشهر برای توسعه فضای سبز شهری


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر از کاشت درختان سازگار با اقلیم بوشهر برای توسعه فضای سبز شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساسان محبی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون پروژه پارک حاشیه ای و جاده سلامت شامل فضای سبز، پارکینگ های حاشیه ای و مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری به موازات خیابان آزادگان در حال اجرا است.

وی بیان کرد: به واسطه ریشه دواندن درختان کنوکارپوس و آسیب رسانی احتمالی آن به سیستم آبرسانی و همچنین پیاده روی جاده سلامت، انتقال این درختان به فضاهای باز و آزادتر مانند انتهای دهکده گردشگری عملیاتی شده است.

محبی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر مهم ترین حامی درختان و فضای سبز شهری بوده و با توجه به کاشت مجدد درختان کنوکارپوس برای دوستداران محیط زیست و به ویژه فضای سبز جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: جاده سلامت یکی از طرح های مهم شهرداری است که با اجرای آن محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان بوشهری فراهم می شود.

جاده سلامت در حاشیه خیابان آزادگان بوشهر (خیابان فنس) حد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول هزار و 800 متر و عرض 16 و در برخی نقاط 14 متر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درختان سازگار با اقلیم بوشهر برای توسعه فضای سبز شهری

کاشت درختان سازگار با اقلیم بوشهر برای توسعه فضای سبز شهری