مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 06:512023-07-12سياسي

60 درصد مردم مخاطب صدا و سیما هستند


مسئول عملیات رسانه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هر چند صدا و سیما زمانی بیشترین مخاطب را داشت اما به دلیل ورود رقبای جدید امروز فقط 60 درصد مخاطبان را دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول عملیات رسانه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هر چند صدا و سیما زمانی بیشترین مخاطب را داشت اما به دلیل ورود رقبای جدید امروز فقط 60 درصد مخاطبان را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله ابراهیمی سه شنبه شب در نشستی با اصحاب رسانه منطقه ترشیز با بیان اینکه فضای مجازی میدان مبارزه ای است که فقط شکل و نوع آن متفاوت شده است، اظهار کرد: اگر بخواهیم به این فضای مبارزه ورود کنیم باید الزامات آن را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ نابرابر مقابل دشمن ایستاده ایم، اظهار کرد: ریشه عمده آسیب های اجتماعی از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و پلتفرم های گوناگون است.

مسئول عملیات رسانه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در فضای مجازی مبارزه کنیم ابتدا باید نسبت به این فضا شناخت کافی را داشته باشیم.

سه ویژگی عمده فضای رسانه ای وی رقابتی بودن، تغییر و پیچیدگی را سه ویژگی عمده فضای رسانه ای دانست و گفت: امروزه اگر کوچکترین تعللی در فضای مجازی داشته باشیم از ما عبور خواهند کرد و اگر هر روز در این رقابت تولیدات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مردم مخاطب صدا و سیما هستند

60 درصد مردم مخاطب صدا و سیما هستند