مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-21سياسي

ماه محرم سرشار از آموزه های پاسداری از ارزش ها است


ماه محرم درس نماز، وفا، ولایت مداری، هیهات من الذله، دشمن شناسی، بصیرت، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و در یک کلام درس پاسداری از ارزش ها را به ما می آموزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه سلطانیه با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با تاکید بر درس گرفتن از درس های کربلا و نیز پرهیز از کارهای نمایشی که موجب انحراف در عزاداری ها می شود، اظهار کرد: تزیین سینی دامادی حضرت قاسم (ع) که اصلاً عروسی آن حضرت در عاشورا صحت ندارد، نمونه ای از انحرافات عزاداری است.

وی با بیان اینکه قمه زنی نیز حرام بوده و امام حسین (ع) قیام کردند تا در جامعه انحراف نبوده و هر کس در عزاداری انحرافی ایجاد کند، باید پاسخ گوی اهل بیت (ع) باشد، افزود: محرم درس نماز، وفا، ولایت مداری، هیهات من الذله، دشمن شناسی، بصیرت، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و در یک کلام درس پاسداری از ارزش ها را به ما می آموزد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه بانوان و دختران کاروان کربلا در هر شرایطی پاسدار حجاب بودند و حتی در مجلس یزید دست های خود را روی صورت خود گذاشته بودند تا نامحرمان آن ها را نبینند، ادامه داد: کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است؛ چرا که در اجتماع اتفاق افتاده و دشمن نیز در پشت این مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم سرشار از آموزه های پاسداری از ارزش ها است

ماه محرم سرشار از آموزه های پاسداری از ارزش ها است