مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:142023-07-10سياسي

حرکت همسو با دانش نوین لازمه رشد و تعالی جامعه است


جامعه ما برای رشد و پیشرفت ناگذیر از حرکت همسو با فناوری و دانش روز بشری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طاهر علیمحمدی رییس دانشگاه ایلام ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی منطقه 5 پژوهشی و فناوری کشور با تبریک اعیاد دهه ولایت گفت: با توجه به اینکه جهان امروز به سرعت در حال تغییر و تحول است، هر ملتی ناچار به پذیرش آن در خود بوده و باید با رشد علمی شرایط پذیرش آن را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه ریل گزاری دانشگاه باید به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی برگرفته از آموزش و پژوهش منجر به فناوری باشد، گفت: در حوزه آموزشی تولید و نوع علم بسیار مهم است و اهمیت این امر با نگاه به روایات ائمه مبنی بر تولید علم نافع به خوبی قابل مشاهده است.

ربیس دانشگاه ایلام خاطر نشان کرد: دانشگاه هویت ساز، امنیت آور و محقق تمدن اسلامی بوده و لازم است دانشگاهیان به وسیله آموزش و پژوهش های خوب به تولید علم نافع در جهت رفع مشکلات جامعه اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه فناوری تجاری سازی تولید محصول، اختراع و ابتکار باید در کنار مقاله نویسی و ایجاد پژوهش های قوی منجر به تولید باکیفیت شود، گفت: با برگزاری و افزایش اینگونه جلسات میتوان شاهد تحول مثبت در حوزه های فناوری و پژوهشی و ارتقا کیفیت آموزشی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت همسو با دانش نوین لازمه رشد و تعالی جامعه است

حرکت همسو با دانش نوین لازمه رشد و تعالی جامعه است