مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-18سياسي

شورای نگهبان رکن مهم و حیاتی نظام جمهوری اسلامی است


مسؤول دفتر شورای نگهبان در هرمزگان گفت: شورای نگهبان هم در نقش ناظر و هم در نقش بررسی کننده صلاحیت ها، ضامن جمهوریت نظام است و یک رکن مهم در برگزاری انتخابات بشمار می رود.

- عبداله صادقی مسؤول دفتر شورای نگهبان در هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تأکید حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر نقش و جایگاه شورای نگهبان در کشورمان هم در حفظ احکام اسلام و قانون اساسی نشان دهنده نقش حیاتی این نهاد در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که شورای نگهبان هم در نقش ناظر و هم در نقش بررسی کننده صلاحیت ها، ضامن جمهوریت نظام است و یک رکن مهم در برگزاری انتخابات بشمار می رود، خاطرنشان کرد: صیانت از رای مردم نیز یک مسؤولیت خطیر بر دوش شورای نگهبان است که در هر دوره از انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری به طور ویژه پیگیری شده و در این راه هزاران نفر با شورای نگهبان در ایفای مسؤولیت نظارتی، همکاری دارند.

  مسؤول دفتر شورای نگهبان هرمزگان با اشاره به فعال بودن دفاتر شورای نگهبان در قالب هیأت نظارت در 13 شهرستان، 13 بخش مرکزی و 27 بخش مستقل، خاطرنشان کرد: همه این مناطق دارای یک هیأت نظارت 3 نفره هستند و مرکز استان نیز یک هیأت نظارت 5 نفره دارد که پس از تأیید شورای نگهبان در مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان رکن مهم و حیاتی نظام جمهوری اسلامی است

شورای نگهبان رکن مهم و حیاتی نظام جمهوری اسلامی است