مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-22سياسي

تشکیل شورای ملی تأمین مالی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

- 10-یک نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظرتبصره 1- وزیر امور اقتصادی و دارایی می تواند حسب مورد و به تناسب موضوع و با حق رأی از معاونین رییس جمهور، سایر وزرا و رؤسای اتاق های بخش غیردولتی دعوت نموده یا در کارگروه هایی که ذیل شورا تشکیل می شود، عضو نماید.

تبصره 2- شورا می تواند با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، کارگروه های تخصصی تشکیل داده و بخشی از وظایف شورا را به این کارگروه ها واگذار نماید.

ب- وظایف شورا در چارچوب قوانین به شرح زیر است:1- ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین نهاد های متولی تأمین مالی در بازار های پول، سرمایه و بیمه.

2- توسعه الگو های سرمایه گذاری در طرح های تولیدی و زیر بنایی از طریق:2-1- طراحی و تصویب الگو های نوین تأمین مالی ویژه طرح های دستگاه های اجرایی یا طرح های تملک دارایی سرمایه ای و طرح های تولیدی و زیربنایی بخش های غیردولتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای ملی تأمین مالی

تشکیل شورای ملی تأمین مالی