مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-21سياسي

عزداری ها علاوه بر شور حسینی باید به شعور و بصیرت افزایی منجر شود


عزداری ها و دسته های حسینی علاوه بر ایجاد شور حسینی باید به شعور و بصیرت افزایی منجر شوند و هدف از قیام امام حسین(ع) را آگاه سازی کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز اظهار کرد: عزداری ها و دسته های حسینی علاوه بر ایجاد شور حسینی باید به شعور و بصیرت افزایی منجر شوند و هدف از قیام امام حسین(ع) را آگاه سازی کنند.

حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با بیان اینکه ایام محرم بهترین فرصت برای هیئت ها است تا بصیرت افزایی را در بین آحاد مردم افزایش دهند، گفت: عزاداری های امام حسین(ع) عاطفی و احساسی است و باید این احساسات به معرفت عمیق و محبتی تبدیل شود که ائمه اطهار از ما انتظار دارند.

وی ادامه داد: باید در کنار عزاداری، جوانان را به شناخت احکام دینی و شرعی سوق دهیم و سعی کنیم در مطالب روضه خوانی خود از مطالب و روضه های معتبر و مستند استفاده کرده و موازین شرعی نیز را رعایت کنیم.

وی به پنج مرداد سالروز اولین اقامه ی نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یکی از موهبت های بزرگ الهی است که به برکت انقلاب اسلامی در کشور احیا شد، نمازی که رحمت آفرین بوده و نه تنها دستور الهی است بلکه وصیت شهدای این مرز و بوم نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزداری ها علاوه بر شور حسینی باید به شعور و بصیرت افزایی منجر شود

عزداری ها علاوه بر شور حسینی باید به شعور و بصیرت افزایی منجر شود