مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:552023-06-22سياسي

1328 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف و ضبط شد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: سال گذشته هزار و 328 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد و بیش از سه هزار نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی آزادی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در سنندج اظهار کرد: اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همگام با برنامه های ابلاغی و تدوین شده بوده و جلسات استانی و شهرستانی این شورا به صورت منظم برگزار می شود.

وی افزود: سال گذشته هزار و 328 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد و بیش از سه هزار نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اعلام کرد: این سه هزار نفر دستگیر شده شامل قاچاقیان مواد مخدر، خرده فروش، نگهدارندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده است.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: 36 درصد دستگیرشدگان در رابطه با ماده مخدر تریاک بوده اند و پس از آن بیشترین دستگیرشدگان مربوط به ماده مخدر هرویین با 33 درصد بوده است.

وی افزود: رده سنی 21 تا 45 سال، بیشترین رده سنی دستگیرشدگان را به خود اختصاص داده است.

سردار آزادی در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 600 برنامه در استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1328 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف و ضبط شد

1328 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف و ضبط شد