مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-08فرهنگي

ده دقیقه داغ با آتش نشانان اصفهانی


نمایش «ده دقیقه داغ» که این روزها در سالن نقش جهان تالار هنر به روی صحنه رفته است، داستانی درباره آتش نشانان اصفهانی و رشادت آن ها در یک حادثه واقعی را بازنمایی می کند.

- ایسنا/اصفهان نمایش ده دقیقه داغ که این روزها در سالن نقش جهان تالار هنر به روی صحنه رفته است، داستانی درباره آتش نشانان اصفهانی و رشادت آن ها در یک حادثه واقعی را بازنمایی می کند.

محسن عرب زاده درباره این نمایش به ایسنا گفت: نمایش ده دقیقه داغ دربرگیرنده یک موضوع اجتماعی در خصوص آتش نشانان اصفهانی و درباره حریقی است که مدت ها پیش در اصفهان اتفاق افتاده است.

تقریباً حدود 16 سال پیش یکی از شرکت های گازی به نام ارسا گاز در خیابان امام خمینی دچار آتش سوزی می شود که یکی از وحشتناک ترین حریق هایی بود که در جهان اتفاق افتاده است و آتش نشانان اصفهان موفق به خاموش کردن آن می شوند.

او با اشاره به گونه مستند تئاتر، ادامه داد: این نوع تئاتر برگرفته از اتفاقی مستند است که در پشت آن یک دغدغه جمعی وجود داشته و مربوط به بخشی از جامعه بوده است؛ ضمن اینکه از قابلیت درام و تبدیل شدن به یک نمایش نیز برخوردار است.

این گونه از تئاتر به صورت محدود در ایران کار شده است البته نه به اندازه ای که تماشاگر با این سبک از نمایش آشنا باشد؛ اما در اروپا این نوع تئاتر بیشتر اجراشده و نوعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده دقیقه داغ با آتش نشانان اصفهانی

ده دقیقه داغ با آتش نشانان اصفهانی