مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-09ورزشي

راهیابی دختران ملی پوش هندبال به مسابقات جهانی با حمایت ایرانسل


تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با حمایت ایرانسل و با پیروزی در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال دختران آسیا 2023، از 9 تیرماه 1402 به میزبانی هنگ کنگ در حال برگزاری است و امروز شنبه 17 تیر، دختران ملی پوش کشورمان توانستند با برتری 24-27 در مقابل قزاقستان، با قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

  پیش از این دختران هندبال ایران در مرحله گروهی مقابل چین تایپه و چین شکست خورده و برابر هند و ازبکستان پیروز شدند و در رده سوم گروه خود ایستادند.

آن ها در مرحله دوم مقابل هنگ کنگ و قزاقستان پیروز شدند و در رده پنجم قرار گرفتند.

  این تیم با همین اعضا در سال گذشته در رده سنی نوجوانان با رسیدن به مقام قهرمانی، سهمیه جهانی کسب کرد و امسال نیز موفق به کسب سهمیه جهانی در رده جوانان شد تا با دو صعود پیاپی به مسابقات جهانی، تاریخ ساز شود.

  ایرانسل، نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، در روز 14 دی 1400، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رییس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی دختران ملی پوش هندبال به مسابقات جهانی با حمایت ایرانسل

راهیابی دختران ملی پوش هندبال به مسابقات جهانی با حمایت ایرانسل