مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-24ورزشي

ارزیابی ایمنی 2800 مدرسه تهران/ دو برابر شدن بودجه مدیریت بحران


بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نصیری رییس سازمان مدیریت بحران تهران در مراسم افتتاح پروژه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح سه پایگاه جدید پشتیبانی مدیریت بحران در شهر تهران خواهیم بود گفت: در مجموع پایگاه های مدیریت بحران در پایتخت به عدد 107 خواهد رسید و تا پایان سال نیز 3 پایگاه جدید مدیریت بحران در شهر تهران راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: 52 پایگاه مدیریت بحران از سازمان ورزش شهرداری تهران بازپس گیری شده است البته همچنان در این پایگاه ها ورزش بانوان انجام خواهد شد و خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

نصیری در ادامه با اشاره به افتتاح سامانه پایش و پیش بینی مخاطرات هواشناسی گفت: این سامانه شامل 22 ایستگاه بادسنجی، 5 ایستگاه برف سنجی و میز پایش و پیش بینی دما، سمت و سرعت باد و ارتفاع برف است.

وی با اشاره به برنامه ریزی سازمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص ارزیابی ایمنی مدارس شهر تهران گفت: 4500 مدرسه در شهر تهران وجود دارد که در فاز نخست ارزیابی ایمنی 2800 مدرسه در دستور کار قرار گرفته است که پروژه ارزیابی سلامت، ایمنی و محیط زیست مدارس منتخب شهر تهران (HSE) با حضور تیم های تخصصی و استفاده از تکنیک های طراحی شده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی ایمنی 2800 مدرسه تهران/ دو برابر شدن بودجه مدیریت بحران

ارزیابی ایمنی 2800 مدرسه تهران/ دو برابر شدن بودجه مدیریت بحران