مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-16سياسي

استیضاح شهردار اهواز از دستورکار خارج نشده است


عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: استفساریه هیئت رییسه برای خارج کردن استیضاح شهردار اهواز از دستور کار قانونی نیست و ما از از استیضاح کوتاه نمی آییم.

- سید محمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص حواشی ایجاد شده در فرآیند استیضاح شهردار، اظهار کرد: ما معتقدیم عضو سوال کننده از شهردار باید از پاسخ ها قانع شود و ارتباطی به قانع شدن تمامی اعضای شورای شهر ندارد اما آقایان استفساریه ای گرفتند از شورای عالی استان ها مبنی بر اینکه شورا باید نظر بدهد که به نظر می رسد این مسئله هدایت شده است.

  وی افزود: امروز ما در یک فشار پذیرفتیم که در خصوص استیضاح شهردار رای گیری انجام شود اما آقای پورموسوی اظهار کرد که از پاسخ شهردار قانع نشده است و 20 دلیل را در این رابطه ذکر کرد.

بنده هم گفتم که این استفساریه متناقض با قانون است و این اقدام هیئت رییسه یک تخلف قانونی است.

  رضوی با بیان اینکه ما این جلسه را  جلسه استیضاح شهردار در نظر می گیریم، ادامه داد: 8 نفر از مجموعه شورا اظهار کردند که از پاسخ شهردار قانع شدند و ما 5 نفر نیز قانع نشدیم.

البته به گفته رییس شورا ما می توانیم فرآیند جمع آوری امضا برای استیضاح شهردار را مجددا انجام دهیم از این رو استیضاح از دستورکار خارج نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح شهردار اهواز از دستورکار خارج نشده است

استیضاح شهردار اهواز از دستورکار خارج نشده است