مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-02سياسي

پیام غدیر نسخه حل مشکلات جامعه است


مدیر مؤسسه فرهنگی هنری مجمع نکوداشت غدیر با تاکید بر توجه مسئولین به خطبه غدیر گفت: این خطبه حاوی پیام های غنی در همه اعصار بوده و هست و پاسخ تمامی مشکلات جامعه در آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فلاح صبح یکشنبه در تشریح برنامه های غدیر مجمع نکوداشت غدیر در مشهد مقدس اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم 20 عنوان برنامه در قالب سه پروژه مشارکتی، فرهیختگانی، و مخاطبین خاص پیش بینی شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری مجمع نکوداشت غدیر با تاکید بر توجه مسئولین به خطبه غدیر اظهار کرد: این خطبه حاوی پیام های غنی در همه اعصار بوده و هست و پاسخ تمامی مشکلات جامعه در همین خطبه غدیر است.

وی افزود: امروز خطبه غدیر را فرهیختگان ما مطالعه نکرده اند و این باعث شده عید غدیر مظلوم واقع شود.

فلاح با اشاره به مساله حجاب در شرایط امروز جامعه بیان کرد: اگر خطبه غدیر مطالعه و عملیاتی شود می توان بر اساس آن یک برنامه مدونی برای مساله حجاب تدوین کرد لذا در رأس معروفات ما خواندن خطبه غدیر و انتقال آن به دیگران است.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری مجمع نکوداشت غدیر در بخش دیگر سخنان خود به تشریح ویژه برنامه های غدیر اشاره کرد و افزود: 20 عنوان برنامه در قالب سه پروژه مشارکتی، فرهیختگانی، و مخاطبین خاص پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام غدیر نسخه حل مشکلات جامعه است

پیام غدیر نسخه حل مشکلات جامعه است