مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-22پزشكي

نتایج اولیه آزمون استخدامی پرستاری اهواز اعلام شد


مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پرستاری به صورت پیمانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پرستاری به صورت پیمانی خبر داد.

صادق ایوز اظهار کرد: یک هفته پس از برگزاری آزمون استخدامی پرستاری به صورت پیمانی، نتایج اولیه آن اعلام شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://reg.

ajums.

ac.

ir، نتایج اولیه آزمون را مشاهده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: آزمون استخدامی پرستاری که مجوز آن از محل مانده مجوزهای دانشگاه و از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده بود، هفته گذشته در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه برگزار شد و 307 داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

50 نفر از برگزیده شدگان به صورت پیمانی در بیمارستان های شهر اهواز استخدام خواهند شد.

بیشتر: آزمون استخدامی پرستاری علوم پزشکی اهواز برگزار می شود مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی پرستاری، جدا از آزمون 656 مجوزی برگزار شده است.

اطلاع رسانی در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون جدید 656 مجوزی که به صورت کلی و در رشته های مختلف اعم از بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی برگزار خواهد شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه آزمون استخدامی پرستاری اهواز اعلام شد

نتایج اولیه آزمون استخدامی پرستاری اهواز اعلام شد