مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-21سياسي

عاقبت بخیری کودکانمان را این گونه تضمین کنیم


امروز دغدغه خیلی از ما والدین این است که در این وانفسایی که سپاه کفر و شرک با ابزارهای جدید آمده است تا دین و ایمان کودکانمان را به یغما ببرد، - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: وقتی روز دوم ماه محرم الحرام سال 61 هجری نخستین دیدار فرمانده دلاوری از عرب  به نام جناب حر با امام حسین (ع) رخ داد تا به دستور یزید مانع از برگشت امام به مدینه شود، انتهای این گفت وگو منجر به اتفاقی عظیم در روز عاشورا شد، اتفاقی که نکته مهم تربیتی است که راز عاقبت بخیری جناب حر در آن است.

ماجرا چه بود که جواز بهشتی شدن حر را امضا کرد؟ آیا ما نیز در زندگی روزمره مان نمی توانیم حر باشیم؟ اصلاً نکته تربیتی زندگی او نمی تواند نسخه ای برای عاقبت بخیری ما و فرزندانمان باشد؟ به همین منظور با حجت الاسلام هادی عجمی کارشناس فقه تربیتی درباره یک درس تربیتی از یک رفتار درست حر در کربلا گفت وگو کردیم.

او می افزاید: یکی از شخصیت های ویژه در کربلا و تغییر مسیر عجب او، حر بن یزید ریاحی است.

کسی که نخستین فرمانده عبیدالله بود که در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفت؛ اما گفته شده است که نخستین شهید سپاه حضرت در روز عاشورا بود! حجت الاسلام هادی عجمی از راز عاقبت بخیری فرزندانمان می گوید ادب و دیگر هیچ در نخستین رویارویی حر با امام حسین (ع)، او درخواست داشت که حضرت (ع) با عبیدالله دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت بخیری کودکانمان را این گونه تضمین کنیم

عاقبت بخیری کودکانمان را این گونه تضمین کنیم