مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-28سياسي

توسعه خوابگاه های دانشجویی دختران و متأهلین در علوم پزشکی مشهد


مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز پروژه طراحی و ساخت خوابگاه های دانشجویی ویژه دختران و متأهلین در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی رحیمی با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه ریزی قرار است در یک افق سه ساله، دو هزار واحد خوابگاهی در این دانشگاه ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال حاضر فاقد هر گونه فضای خوابگاهی ویژه دانشجویان متأهل است و در حوزه خوایگاه های دختران و پسران نیز با مشکلاتی روبروست خاطر نشان کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ساخت خوابگاه های دانشجویی را در دستور کار قرار داده است و به دلیل تأمین نشدن اعتبارات مورد نیاز از محل منابع ملی، رایزنی برای دریافت تسهیلات بانکی پیگیری و به ثمر نشست.

رحیمی گفتک با تأمین منابع مالی از محل تسهیلات بانکی، ساخت یک خوابگاه با زیر بنای 13 هزار متر مربع برای استفاده دانشجویان دختر و متأهل در پردیس دانشگاه آغاز شده است و تلاش می شود تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: همچنین از محل مولد سازی نیز یکی از منابع ارزشمند دانشگاه به وزارت اقتصاد و امور دارایی معرفی شده است تا در صورت تایید بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خوابگاه های دانشجویی دختران و متأهلین در علوم پزشکی مشهد

توسعه خوابگاه های دانشجویی دختران و متأهلین در علوم پزشکی مشهد