مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-08سياسي

قوه قضاییه در مبارزه با فساد عملگرایی دارد


یک وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به بازداشت یکی از دادستان ها گفت: زمانی که قوه قضاییه در راه مقابله با فساد با قاضی خود نیز قاطع برخورد می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه قضایی خبرگزاری فارس، صبح امروز خبر بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران منتشر شد .

مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در رابطه با بازداشت این دادستان، اعلام کرد: در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با تخلف درون دستگاهی به پرونده این فرد ورود و وی را بازداشت کرده است برای دادستان مورد اشاره پرونده قضایی تشکیل شده  و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

در همین رابطه منصور مظفری، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این اقدام نشان داد که قوه قضاییه در مبارزه با فساد مصلحت اندیشی ندارد.

ریاست قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی وعده داد که با فساد به صورت برنامه ریزی شده ،عالمانه و آگاهانه مبارزه خواهد کرد.

وی افزود: با اقدام عملی دستگاه قضا در برخورد با فساد درون دستگاهی و اعلام آن، مشخص شد عملگرایی در قوه قضاییه یک هدف است و شعار نیست.

قوه قضاییه با این اقدام به مفسدان در جامعه پیام مهمی داد، وقتی قوه قضاییه در راه مقابله با فساد با قاضی خود نیز قاطع برخورد می کند به طریق اولی در برخورد با مفسدان نیز جدیت لازم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در مبارزه با فساد عملگرایی دارد

قوه قضاییه در مبارزه با فساد عملگرایی دارد