مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-22اقتصادي

خرید گندم از مرز 90 هزار تن در اردبیل گذشت


مدیر تعاون روستایی استان اردبیل گفت: خرید گندم در استان اردبیل در 33 مرکز خرید گندم تعاونی های روستایی از مرز 90 هزار تن گذشت.

- ابوالفضل دشتبانی در گفت وگو با با اشاره به تعداد 33 مرکز خرید گندم فعال تعاونی های روستایی از کل 42 مراکز خرید در استان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در مناطق سردسیر استان اردبیل از 15 تیر 1402 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در مراکز همچنان ادامه دارد، افزود: آمار خرید گندم مازاد کشاورزان توسط تشکل های تعاونی روستایی تاکنون به 90 هزار تن، معادل 60 درصد از مجموع 156 هزار تن کل استان تا 30 تیر ماه رسیده است.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: گندم های خریداری شده بر اساس آهنگ حمل شرکت خدمات بازرگانی به سیلوهای استان تحویل می شود و ما تلاشمان بر این است تا شرایط مطلوبی را در فرآیند خرید گندم شاهد باشیم.

دشتبانی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله از شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از کل بها گندم خریداری شده در استان، مبلغ یک هزار و 221 میلیارد تومان تا 5 تیر ماه پرداخت شده است و وزارت متبوع به طور جدی پیگیر پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار در حداقل زمان ممکن است.

وی افزود: کشاورزان نباید نگران پرداخت بهای گندم تحویلی به مراکز خرید باشند چرا که به تدریج و با اولویت ارائه گندم به مراکز خرید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گندم از مرز 90 هزار تن در اردبیل گذشت

خرید گندم از مرز 90 هزار تن در اردبیل گذشت