مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-13اجتماعي

افتتاح 10 کیلومتر از باند دوم قطعه یک محور کنارک - نیک شهر


10کیلومتر از باند دوم قطعه یک محور کنارک - نیک شهر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان(ایرانشهر) و قشرهای مختلف مردم و مسوولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان 10کیلومتر از باند دوم قطعه یک محور کنارک - نیک شهر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان(ایرانشهر) و قشرهای مختلف مردم و مسوولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایسنا گفت: خوشحالیم شاهد افتتاح محور باند دوم کنارک _ نیک شهر به طول 10 کیلومتر هستیم تا بخشی از مشکلات تردد حل شود.

حمزه امیریان افزود: در سال گذشته از شمال تا جنوب 345 کیلومتر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب قرار گرفته که از این مقدار 77 کیلومتر در جنوب استان، باند دوم افتتاح شده و امروز شاهد ده کیلومتر دیگر حد فاصل سه راهی کنارک به نیک شهر هستیم.

وی گفت: باقیمانده قطعه اول باند دوم تا پایان هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: دولت در افتتاح پروژه های نیمه تمام تلاش زیادی کرده و در طول 2 سال اخیر شاهد افتتاح طرح های مختلف در سطح استان بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 کیلومتر از باند دوم قطعه یک محور کنارک - نیک شهر

افتتاح 10 کیلومتر از باند دوم قطعه یک محور کنارک - نیک شهر