مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-10اجتماعي

تفکیک پسماند خشک در خرم آباد اجرایی می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گفت: با راه اندازی ایستگاه های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر خرم آباد در آینده ای نزدیک پسماندهای خشک با قابلیت بازیافت جمع آوری و مدیریت می شوند.

- ایسنا/لرستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گفت: با راه اندازی ایستگاه های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر خرم آباد در آینده ای نزدیک پسماندهای خشک با قابلیت بازیافت جمع آوری و مدیریت می شوند.

کامران فرمانپور امروز نوزدهم تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه کارگروه تخصصی مدیریت پسماند شهرستان خرم آباد که 17 تیرماه 1402 با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد مصوب شد شهرداری خرم آباد نسبت به راه اندازی ایستگاه های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر خرم آباد اقدام کند؛ به همین منظور این ایستگاه ها در مکان های پر تردد جانمایی، نصب و تجهیز شوند.

وی این اقدام را در چارچوب ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند برای شهر خرم آباد ضروری دانست و گفت: امیدواریم شهرداری ها با نصب و راه اندازی این ایستگاه های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهرها بتوانند بخش قابل توجهی از طلای کثیف را مدیریت کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد هدف از اجرای این طرح را تفکیک پسماند خشک و در کنار آن ارائه آموزش های لازم به شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک پسماند خشک در خرم آباد اجرایی می شود

تفکیک پسماند خشک در خرم آباد اجرایی می شود