مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-06سياسي

روحیه تواضع و فروتنی شهید انصاری در بین مسئولان نهادینه شود


شهید انصاری زمانی استاندار گیلان بود با کیسه زباله تمام زباله های اطراف استانداری را جمع کرد، این روحیه تواضع و فروتنی باید در بین مسئولان امروز نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیده دانش کاظمی ظهر پنجشنبه در یادواره شهیدان انصاری و نورانی در سالن همایش های تالار مرکزی رشت اظهار کرد: غدیر نقطه شروع زندگی و تحول بشری است و تمام موفقیت ها و آرامش امروز را مدیون غدیر هستیم.

وی با اشاره به تحول بنیادین پیامبر (ص) در عصر خویش افزود: پیامبر اکرم جامعه را از احوالات و شرایطی که دختران را زنده به گور می کردند به احوالات و شرایط برجسته سازی مقام والای زن، رساند.

همسر تنها شهید استاندار کشور با اشاره به حُب ویژه شهید انصاری نسبت به غدیر و امام علی (ع) بیان کرد: شهید انصاری به حضرت علی (ع) ارادت قلبی داشت و تنها کادویش به من نام (علی) بود.

دانش کاظمی با بیان اینکه غدیر تکمیل کننده رسالت پیامبر (ص) بود، گفت: معرفی ولایت و امامت حضرت علی (ع) در روز غدیر، اکمال کننده رسالت پیامبر (ص) بود.

وی با اشاره نفوذ کلام و قدرت جذب شهید انصاری افزود: در آمریکا که زندگی می کردیم اولین نشست و تجمع مسلمانان در آنجا با سخنرانی شهید انصاری برگزار شد و در این همایش ها تجمع بزرگی شکل می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه تواضع و فروتنی شهید انصاری در بین مسئولان نهادینه شود

روحیه تواضع و فروتنی شهید انصاری در بین مسئولان نهادینه شود