مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-22اقتصادي

نیازسنجی هزار میلیاردی برای اجرای 8 پروژه طرح میثاق رشت


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با تاکید به اینکه برای 8 پروژه یک هزار میلیارد تومان برآورد هزینه شده است، گفت: منابع مالی لازم به منظور اجرای این پروژه ها وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدشمس شفیعی امروز شنبه در نود و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت، با بیان اینکه برخی ها معتقدند که به لحاظ مالی شهرداری توانایی اجرای 8 پروژه طرح میثاق را ندارد، اظهار کرد: بنده تاکید می کنم که منابع مالی لازم به منظور اجرای این پروژه ها وجود دارد و هیچ محدودیتی در این بخش نیست.

وی با بیان اینکه برخی از اعتبارات این پروژه از منابع ملی تأمین می شود، افزود: بخشی از این اعتبارات از محل کمیسیون ماده 5 تأمین می شود و باید بگویم که برخی از املاک در سطح شهر از جمله زمین های فرهنگیان و … تعیین عوارض شده اند و متأسفانه در کمیسیون ماده 5 مدتهاست که بلاتکلیف و متوقف شده اند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با تاکید به اینکه برای 8 پروژه یک هزار میلیارد تومان برآورد هزینه شده است، گفت: در این موارد قصوری از سوی شورا و شهرداری وجود ندارد و برای رفع مشکلات مالی به تعامل کمیسیون ماده 5 نیازمند هستیم و انتظار داریم استاندار گیلان و معاون عمرانی استانداری در این بازه حمایت لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازسنجی هزار میلیاردی برای اجرای 8 پروژه طرح میثاق رشت

نیازسنجی هزار میلیاردی برای اجرای 8 پروژه طرح میثاق رشت