موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-12اقتصادي

آبفا و توزیع برق البرز به حالت آماده باش درآمدند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از مشترکین آب و برق استان تقاضا می شود تا پشت سرگذاشتن موج گرما مدیریت مصرف را مد نظر قرار دهند تا این شرایط را با کمترین مشکل سپری کنیم.

- ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از مشترکین آب و برق استان تقاضا می شود تا پشت سرگذاشتن موج گرما مدیریت مصرف را مد نظر قرار دهند تا این شرایط را با کمترین مشکل سپری کنیم.

مهدی مهرور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی شاهد استقرار موج گرما در البرز تا دوشنبه هفته آینده هستیم؛ اظهار کرد: این گرما باعث شده میزان مصرف برق و آب به طور بی سابقه ای افزایش یابد و وضعیت خدمت رسانی در این حوزه ها را به مرز هشدار برسد.

وی ادامه داد: در شرایط آبفا و شرکت توزیع نیروی برق البرز در وضعیت آماده باش کامل هستند تا این شرایط با کمترین مشکلی سپری شود.

وی با اشاره به گلایه ساکنان برخی مناطق استان در خصوص قطعی آب گفت: این قطعی به خاطر نوسانات برق بوده و خوشبختانه از دیروز عصر مشکل برطرف شده و در حال حاضر مشکل جدی در این زمینه وجود ندارد.

مهرور بیان کرد: در حال حاضر مشکل عمده افت فشار آب در برخی مناطق است که با تمهیدات اندیشیده شده به زودی برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا و توزیع برق البرز به حالت آماده باش درآمدند

آبفا و توزیع برق البرز به حالت آماده باش درآمدند