مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-09اقتصادي

195 دستگاه ون در روزهای آینده وارد خطوط حمل و نقل پایتخت می شوند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیگیری می کنیم تا با رفع مسائل مالی، ون های تولیدی ایران خودرو به ناوگان عمومی پایتخت وارد شوند.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیگیری می کنیم تا با رفع مسائل مالی، ون های تولیدی ایران خودرو به ناوگان عمومی پایتخت وارد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال بهرامی درباره ورود 630 دستگاه ون داخلی که قرار بود با مشارکت شهرداری و دولت به ناوگان عمومی پایتخت وارد شود، اظهار کرد: شهرداری تهران تقریبا 195 دستگاه از 630 ون را قطعی کرده و الان در مرحله پلاک گذاری است.

وی با بیان اینکه این تعداد تا چند روز آینده وارد خطوط خواهد شد، گفت: پیگیری می کنیم بحث های مالی تعداد باقی مانده را که قرار بر این بوده ایران خودرو تولید کند برطرف کنیم تا ون ها وارد ناوگان پایتخت شوند.

بنابراعلام سایت شهر، همچنین امین رهبر، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیشتر اعلام کرده بود که برای الباقی این ون ها تاکنون از سوی وزارت کشور ابلاغی صادر نشده است.

این 195 دستگاه در طرح شاتل سرویس که برای نخستین بار در ایران اجرا خواهد شد، مورد استفاده قرار می گیرند.

این سرویس به مساله در دسترس بودن ناوگان در ساعات مختلف به ویژه در زمان پیک ترافیک و رفع نگرانی درباره هزینه های سفر، کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

195 دستگاه ون در روزهای آینده وارد خطوط حمل و نقل پایتخت می شوند

195 دستگاه ون در روزهای آینده وارد خطوط حمل و نقل پایتخت می شوند