مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-28سياسي

ضرورت توسعه طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان اردبیل


با پیگیری های انجام شده توسط مسئولان و جناب آقای علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، 90 میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان اردبیل که با تنش آبی رو به رو هستند اختصاص یافته است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مسئولان و جناب آقای علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، 90 میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان اردبیل که با تنش آبی رو به رو هستند اختصاص یافته است.

سید محمد اعتماد اعجازی 7 تیر در جلسه بررسی وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 11 روستای بخش مرکزی و 4روستای بخش ثمرین و 5 روستای بخش هیر شهرستان اردبیل با تنش آبی رو به رو هستند که مقرر شد اعتبارات لازم برای آبرسانی به این روستاها از محل اعتبارات مذکور تخصیص یابد.

وی بر لزوم مدیریت مصرف آب به ویژه در فصل تابستان تاکید کرد و افزود: با توجه به کم آبی های سالهای اخیر در شهرستان انتظار می رود همگان در مصرف آب صرفه جویی کنند تا با بحران آب در فصول پرتنش آبی رو به رو نشویم.

فرماندار اردبیل از اجرای پروژه های مختلف برای حل مشکلات آب در شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این راستا برنامه ریزی و مطالعات لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان اردبیل

ضرورت توسعه طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان اردبیل